website creation software


MONESSA OLEMME
OLLEET MUKANA

Ja paljon on vielä tehtävää...

Seiska-lehden suorakampanja

ALLER / SEISKA

Kohderyhmien mukaan suunnitteltu perinteinen osoitteellinen ja kohdistettu suora toimii tänäkin päivänä!

Banzain suunnittelijoiden kautta kulkee Aller Median julkaisemien lehtien levikkisuoria jatkuvasti mm. tämä maaliskuussa 2016 Seiska -lehdelle toteutettu suorakampanja.

SUOMEN VETERAANIJÄÄKIEKKOILIJAT, FOHA

Suomen Veteraanijääkiekkoilijat (FOHA) on v. 1977 perustettu, 35 vuotta täyttäneiden jääkiekon harrastajien etujärjestö. Jäsenmäärä on kasvanut jatkuvasti. Tällä hetkellä jäsenseuroja on 78, joissa pelaajia on yli 3000.

Banzain graafikot uudistivat FOHAn logon helmikuussa 2016.

Suomen Veteraanijääkiekkolitto Ry FOHA logo
FirstStop rengasliikkeiden suorajakelu kevät 2016

FIRST STOP RENGASLIIKKEET

First Stop on rengasliikkeiden ketju, jonka perustaja on maailman suurin rengasvalmistaja Bridgestone.  Ketjun osoitteettomien, koko maan kattavien suorajakelujen suunnittelu ja toteutus alueellisella versioinnilla tapahtuu Banzain työpöydillä. Yli 600 000 postilaatikkoon ja -luukkuun esitteen jakelee Suomen Suoramainonnan tehokkaat jakeluammattilaiset.

AVIS FLEX

AVIS FLEX on palvelukokonaisuus, joka on tarkoitettu yritysten satunnaisiin, kausittaisiin tai äkillisiin autotarpeisiin. AVIS FLEX on kuukaudesta jopa vuoden mittaiseen auton tarpeeseen räätälöity autonvuokrauspalvelu.
Konseptoimme yhteistyössä asiakkaan kanssa AVIS FLEX -palvelun ja sen tuotteet. Toteutimme palvelun sivuston ja sen markkinoinnin.

Nenäpäivän kampanja

NENÄPÄIVÄ

Banzai on ollut vuodesta 2013 alkaen toden teolla mukana tekemässä hyvää Nenäpäivä-kampanjan tiimoilta. Olemme toteuttaneet Nenäpäivälle mm. erilaisia printtimateriaaleja sekä verkossa pyörivät bannerit. Lisäksi graafikkomme on tehnyt Nenäpäivän käyttöön erilaisia teemalogoja.

RAF HOVERCRAFT

Ilmatyynyaluksien maahantuontiyrityksen markkinoinnissa hyödynnämme erittäin vahvasti videoita ja sosiaalista mediaa - perinteistä messunäkyvyyttä unohtamatta.

Urheilun Unelma-arpa kampanja

URHEILUN UNELMA-ARPA

Urheilun Unelma-Arpa - Suomen suurin ja monipuolisin tavara-arpajainen - tavaravoittoja yli 160 000 kpl, yhteisarvoltaan yli 2,3 miljoonaa euroa. Päätavaravoiton arvo on jopa 200 000 euroa. Arvontojen tuotto menee Valo ry:n, Suomen Olympiakomitean, lajiliittojen ja järjestöjen kautta nuorisoliikunnan tukemiseen paikallisissa urheiluseuroissa! Unelma-Arpojen myynti tarjoaa myös lyömättömän varainhankintakeinon urheiluseuroille ja joukkueille.

Banzai on mukana Unelma-Arvan markkinoinnin suunnittelussa, kampanjoiden ideoinnissa ja niiden toteutuksessa. Toteutamme toistuvasti mm. perinteistä suoramainontaa ja sähköistä suoraa hyödyntäviä seuroille suunnattuja kampanjoita. 

AIEMPIA PROJEKTEJAMME

VAKUUTUITKO OSAAMISESTAMME?

BANZAI MARKETING OY
Kaasutehtaankatu 1/3, Talo 7
00540 HELSINKI, FINLAND

CONTACT
Kari Ketola
kari.ketola@banzai.fi
+358 (0)500 407 313


  • Esa Suominen
  • esa.suominen@banzai.fi
  • +358 (0)400 806 881