free html templates


MONESSA OLEMME
MAINOSTOIMISTONA MUKANA OLLEET

Ja paljon on vielä tehtävää...

Seiska-lehden suorakampanja

ALLER / SEISKA

Kohderyhmien mukaan suunniteltu, perinteinen osoitteellinen ja kohdistettu suoramarkkinointi toimii tänäkin päivänä!

Mainostoimisto Banzain suunnittelijoiden kautta kulkee Aller Median julkaisemien lehtien suoramarkkinointikampanjoita satoihin tuhansiin koteihin kuukausittain.

SUOMEN VETERAANIJÄÄKIEKKOILIJAT, FOHA

Suomen Veteraanijääkiekkoilijat (FOHA) on v. 1977 perustettu, 35 vuotta täyttäneiden jääkiekon harrastajien etujärjestö. Jäsenmäärä on kasvanut jatkuvasti. Tällä hetkellä jäsenseuroja on 78, joissa pelaajia on yli 3000.

Olemme mainostoimistona mukana esim. FOHA:n kansainvälisten turnauksien markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.

Suomen Veteraanijääkiekkolitto Ry FOHA logo
FirstStop rengasliikkeiden suorajakelu kevät 2016

FIRST STOP RENGASLIIKKEET

First Stop on rengasliikkeiden ketju, jonka perustaja on maailman suurin rengasvalmistaja Bridgestone.  Ketjun osoitteettomien, koko maan kattavien suorajakelujen suunnittelu ja toteutus alueellisella versioinnilla tapahtuu mainostoimisto Banzaissa. Yli 600 000 postilaatikkoon ja -luukkuun esitteen jakelee Suomen Suoramainonnan tehokkaat jakeluammattilaiset.

AVIS FLEX

AVIS FLEX oli palvelukokonaisuus, joka oli tarkoitettu yritysten satunnaisiin, kausittaisiin tai äkillisiin autotarpeisiin. AVIS FLEX oli kuukaudesta jopa vuoden mittaiseen auton tarpeeseen räätälöity autonvuokrauspalvelu.
Konseptoimme yhteistyössä asiakkaan kanssa AVIS FLEX -palvelun ja sen tuotteet. Toteutimme palvelun sivuston ja sen sähköisen suoramarkkinoinnin.

Nenäpäivän kampanja

NENÄPÄIVÄ

Banzai on ollut vuodesta 2013 alkaen toden teolla mukana tekemässä hyvää Nenäpäivä-kampanjan tiimoilta. Olemme toteuttaneet Nenäpäivälle mm. erilaisia printtimateriaaleja sekä verkossa pyörivät bannerit. Lisäksi graafikkomme on tehnyt Nenäpäivän käyttöön erilaisia teemalogoja.

RAF HOVERCRAFT

Ilmatyynyaluksien maahantuontiyrityksen markkinoinnissa hyödynnämme erittäin vahvasti videoita ja sosiaalista mediaa - perinteistä messunäkyvyyttä unohtamatta.

Urheilun Unelma-arpa kampanja

URHEILUN UNELMA-ARPA

Urheilun Unelma-Arpa - Suomen suurin ja monipuolisin tavara-arpajainen - tavaravoittoja yli 160 000 kpl, yhteisarvoltaan yli 2,3 miljoonaa euroa. Päätavaravoiton arvo on jopa 200 000 euroa. Arvontojen tuotto menee Valo ry:n, Suomen Olympiakomitean, lajiliittojen ja järjestöjen kautta nuorisoliikunnan tukemiseen paikallisissa urheiluseuroissa! Unelma-Arpojen myynti tarjoaa myös lyömättömän varainhankintakeinon urheiluseuroille ja joukkueille.

Mainostoimisto Banzai on mukana Unelma-Arvan markkinoinnin suunnittelussa, kampanjoiden ideoinnissa ja niiden toteutuksessa. Toteutamme toistuvasti mm. perinteistä  ja sähköistä suoramarkkinointikampanjoita seuroille. 

AIEMPIA PROJEKTEJAMME

VAKUUTUITKO OSAAMISESTAMME?

MAINOSTOIMISTO BANZAI MARKETING OY
Kaasutehtaankatu 1/3, Talo 7
00540 HELSINKI, FINLAND

YHTEYS
Kari Ketola
kari.ketola@banzai.fi
+358 (0)500 407 313